צריכים לנהל את הלמידה? מערכת למידה LMS הפתרון האפקטיבי לניהול למידה בארגון
מה היא מערכת למידה Learning Management System
אנו, בהוגו כלים להפצת ידע משולב, עוסקים כבר 20 שנה בפיתוח הדרכה ואנו משקיעים מאמץ כדי ללמוד את השוק ולהתקדם ביחד איתו.
ארגון שמפתח לומדה, חייב לחשוב מראש ולענות על השאלה כיצד להפיץ את הלומדה לעובדים? כל העובדים לומדים אותה לומדה בדיוק ודרושה מערכת טכנולוגית שתדע מי למד? איזה קורס הוא למד? מתי למד? מה הציון שלו?
אלפי עובדים מעשרות ארגונים מכל מגזרי המשק ומאות משתמשים לחודש לומדים באמצעות שירות ניהול הלמידה שלנו באמצעות מערכת LMS. והמנהלים? הם יושבים מול המחשב, רואים און ליין את קצב ההתקדמות ומקבלים החלטות להמשך הפעילות.
השירות הינו חלק מהיכולות העיקריות שלנו: לפשט ולהנגיש את ניהול הלמידה למנהלים בארגון יחד עם חוויית למידה לעובד,
השירות שלנו שניתן באמצעות מערכת למידה LMS מאפשר לארגון ולעובדים להפיק דוחות, לנהל משתמשים, לשייך משתמשים לקורסים שלהם, לשלוח התראות אוטומטיות למי שעוד לא למד. לפלח את המשתמשים לפי מבנה ארגוני קיים או לקבוצות אד הוק.
השירות שלנו נותן למנהלים מבט מיידי און ליין על התנהלות הלמידה מרגע ההרשמה עד לרגע בו העובד סיים את הלומדה וקיבל ציון.
השירות מאפשר לארגונים שאין להם מערכת LMS לנהל את הלמידה באמצעות מערכות למידה LMS בענן אליהן אנו מנויים, בעיקר במערכת Docebo - מערכת למידה מתקדמת בענן.
כל מה שהארגון נדרש לעשות הוא לשלוח לנו רשימת משתמשים. אנו עושים את כל השאר כולל הפעלת מוקד תמיכה אנושי.
חסכו את העלויות הכרוכות ברכישת המערכת, בהטמעה, בתפעול ובניהול השוטף באופן עצמאי.
למידה בענן? היא שניתן להתחבר מכל מקום, 24/7, אפשר ללמוד גם לאחר שעות העבודה ולמעשה בכל מקום בו יש אינטרנט. חיסכון משמעותי לארגון ולעובד. כן, אפשר ללמוד גם מהטלפון החכם (מורידים אפליקציה מתאימה, נכנסים ללומדה מותאמת לניידים ולומדים).
פיתוח לומדה באמצעותנו יחד עם שירות ניהול הלמידה הניתן על ידינו הוא פתרון מושלם לכל מחלקת הדרכה בארגון.
ארגונים יכולים לרכוש מערכת למידה כמובן.
אבל צריך לקחת בחשבון את עלויות הרכישה, ההטמעה ואת עלויות הניהול המשאבים הנחוצים לטיפול השוטף במערכת (מנהלי המערכת, מחלקת משאבי אנוש, מחלקת ה IT)
נציין שיש ארגונים שמשתמשים בשירות שלנו למרות שיש להם מערכת למידה.
זה קל, זה נוח, זה מהיר.
ככלל, לאחר שאנחנו מפתחים את הלומדה, אפשר לרכוש את הלומדה לשימוש במערכות הלקוח או להשתמש בשירות הניהול שלנו. הכל על פי המודל העסקי שנקבע.
כןץ
מערכת "דושבו" תומכת בכישורי למידה. המשמעות היא שאנו קובעים יחד עם הלקוח את המאפיינים של כישורי הלמידה מכל לומד והמערכת מייצרת דוחות כישורים.
כן.
המערכת מאפשרת לנהל גם קורסים פרונטליים לפי שדות למשל: מקום הלמידה, שם הכיתה, שם המרצה, תאריכי המפגשים, חומרי עזר וכדומה.
למעשה שימוש במערכת למידה לכל הקורסים הניתנים בחברה הוא כלי ניהולי ממדרגה ראשונה.
המערכת מייצרת דוחות אב בחלוקה לפי משתמש (לומד) וקורס.
בלחיצת כפתור מקבל.ת מנהל.ת ההדרכה דיווח על פעילות הלמידה של עובד או עובדים בכל הפלטפורמות:(למידה פרונטלית, למידה א- סינכרונית כלומר לומדות ולמידה סינכרונית למשל בזום.
תיק לומד ממוחשב ומושלם.
כן.
ישנה אפשרות לשייך קורסים לקבוצות אורגניות על פי המבנה הארגוני של הלקוח.
קורסים שונים למחלקות שונות.
לדוגמא: למחלקת הייצור 'בטיחות ברצפת הייצור' ו'אדם כשיר' למחלקת הכספים 'בטיחות במשרד', 'אקסל' ולמחלקת השירות 'אקסל' ו'נגישות לנותני שירות'.
אבל יש גם אפשרות לשייך קורסים לפי קבוצות אד הוק שאינן מתייחסות למבנה הארגוני.
לדוגמא: מנהלי ביטחון ואבטחה יקבלו שיוך לקורס 'המוקד הרואה' וגם לקורס 'המוקד הרואה למנהלים'. המוקדנים יקבלו שיוך לקורס 'המוקד הרואה'. זאת למרות שכולם עובדים באותה מחלקה ובאותה חברה.
בסביבת הלמידה הדינמית של ימינו, הבטחת עקביות ונגישות של משאבי הדרכה בקרב כל הלומדים היא בעלת חשיבות עליונה. מערכת ניהול למידה יעילה (LMS) עונה על צורך זה על ידי מתן פלטפורמה מרכזית שבה כל לומד ניגש לאותם חומרי קורס, כולל לומדות, קבצים, סרטונים והערכות.
עם זאת, האתגר טמון בהבטחת ניווט חלק ומעורבות אישית לכל לומד. כיצד אדם יודע אילו קורסים מוקצים לו, מה הוא השלים, מה הוא מבצע כעת ומדדי הביצועים המתאימים לו? יתר על כן, כיצד מנהלים יכולים לעקוב ולנתח ביעילות את פעילות הלומד והתקדמותו?
הפתרון טמון במערכת ממוחשבת חזקה המסוגלת לנהל את כל היבטי הלמידה, החל ממטלת הקורס ועד מעקב אחר התקדמות ודיווח. LMS ייעודי לא רק משייך את הלומדים לקורסים רלוונטיים, אלא גם מספק דוחות מקיפים למנהלים, המפרטים מי סיים איזה קורס, ציוני הביצועים שלהם ומתי הם סיימו את ההכשרה.
נתונים משמשים אבן יסוד בקבלת החלטות מושכלת הן בהקשרים הדרכתיים והן בהקשרים ארגוניים. מחלקות הדרכה מסתמכות על נתונים מדויקים בזמן כדי לאמוד את האפקטיביות של התוכניות שלהם וליידע יוזמות אסטרטגיות. פלטפורמות LMS ממלאות תפקיד מרכזי באיסוף וניתוח נתונים אלה, ומספקות תובנות חשובות כדי להניע שיפור מתמיד.
עם זאת, רכישה והטמעה של LMS היא הישג לא קטן. זה כרוך בשיקול דעת זהיר של גורמים שונים, החל מבחירת המערכת הנכונה ועד לשילובה בצורה חלקה בזרימות עבודה קיימות והקצאת משאבים לתחזוקה וניהול. תהליך זה מהווה השקעה משמעותית הן מבחינת תקציב והן מבחינת כוח אדם.
באקדמיה של 'הוגו', אנו מבינים את המורכבות הכרוכה באימוץ LMS ומציעים שירות ניהול מקיף כדי לייעל את המעבר עבור לקוחותינו. עם קרוב ל-10 שנות ניסיון בשימוש במערכות למידה מתקדמות, העצמנו אלפי לומדים בארגונים וחברות רבות.
לקוחותינו משבחים באופן עקבי את שירות ניהול LMS שלנו על קלות השימוש, היעילות והאפקטיביות שלו. על ידי מינוף המומחיות והטכנולוגיה החדשנית שלנו, ארגונים יכולים לממש את מלוא הפוטנציאל של יוזמות ההכשרה שלהם, להניע תוצאות מוחשיות ולטפח צמיחה מתמשכת".
דוגמא לתצוגת דוח מערכת למידה של Docebo אותה אנו מנהלים:
אנו משתמשים ומנהלים מערכת למידה LMS בענן של חברת DOCEBO או של חברות אחרות בעת הצורך. המערכות אינן שלנו.
השירות שלנו הוא ניהול ותפעול מערכת למידה עבור הלקוח במיקור חוץ. אנו לא מוכרים מערכות למידה. יחד עם זאת אנו יכולים להמליץ לכם על הגוף שאיתו אנו עובדים וממנו רכשנו מנוי למערכת הלמידה. דברו איתנו 077-2304400