לומדת שירות
נותני השירות הם הפנים של הארגון. עליהם להיות מיומנים במתן שירות קשוב, יעיל, אפקטיבי ואותנטי.
אנו מציעים לארגונים לבחירה שלוש לומדות שירות:
1. מיומנויות שירות לשירות פרונטלי – קבלת קהל.
2. מיומנויות שירות לשירות טלפוני – מוקדי שירות.
3. מיומנויות שירות לשירות דיגיטלי – ווצאפ, מסנג'ר וכדומה.
את הלומדות אנחנו מפתחים עם מומחיות התוכן של חברת "אודם החברה לפיתוח כישורים בעסקים בע"מ", המלווה ארגונים ומכשירה מנהלים ועובדים כבר 22 שנים, במגוון מיומנויות חשובות לתפקוד בעולם העבודה.
בפיתוח לומדת נותני שירות, אנו נעבוד בשיתוף איתכם על מנת לפתח לומדה יעילה, אפקטיבית ואינטראקטיבית שתייצג את הארגון שלכם באופן הטוב ביותר.
הלומדות משולבות במערכת הלמידה LMS אותה אנו מנהלים עבורכם. העובדים נותני השירות יוכלו ללמוד על מתן שירות יעיל ואפקטיבי בנוחות מהמחשב, בכל זמן שיבחרו ומכל מקום שיבחרו והמנהלים מקבלים הרשאה לצפיה בפעילות בזמן אמת.
מעניין?
צרו קשר כאן או 077-2304400 ונשמח לשוחח